Fit przekąska, pieczona ciecierzyca.
Przekąski

FIT przekąska – pieczona ciecierzyca

Bardzo prosta w wykonaniu, zdrowa przekąska do chrupania. Przygotowanie to zaledwie 3 minuty plus czas pieczenia. Świetnie sprawdzi się jako zamiennik popcornu na długie jesienne wieczory przed telewizorem lub jako bardzo oryginalna przekąska, gdy odwiedzą nas niespodziewani goście.

Najlepiej smakuje jeszcze ciepła, lecz można ją przechowywać kilka dni w szczelnie zamkniętym pojemniku. Pieczona ciecierzyca stanowi też ciekawy dodatek do zup czy sałatek.

Składniki:
  • 2 szklanki ugotowanej ciecierzycy
  • 3 łyżki oliwy z oliwek
  • 1 łyżka oregano
  • 2 łyżeczki słodkiej papryki
  • 1/4 łyżeczki soli
Przygotowanie:
  1. Ciecierzycę przepłukać wodą, osuszyć papierowym ręcznikiem i przełożyć do miski.
  2. Dodać oliwę i przyprawy, dokładnie wymieszać.
  3. Ciecierzycę przełożyć na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia.
  4. Piec około 45 minut w temperaturze 180 stopni. W czasie pieczenia przemieszać ciecierzycę.

Smacznego!

Fit przekąska, pieczona ciecierzyca.

komentarze 3

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *