Owsianka z jogurtem i chia. Brzoskwinie.
Zdrowe śniadania

Zdrowe śniadanie: owsianka z jogurtem i chia

Zdrowe śniadanie to podstawa, więc dzień warto zacząć od owsianki z jogurtem i chia. Tak przygotowana owsianka to zastrzyk energii na cały dzień.

Prosta owsianka w słoiku, jest idealna do pracy lub szkoły. Zakręcamy zakrętkę i pyszne śniadanie możemy zabrać ze sobą.

Owsianka z jogurtem i chia.

Owsianka z jogurtem i chia

Składniki:
  • 1 szklanka płatków owsianych
  • 2 szklanki wody
  • 1 jogurt naturalny
  • 2 brzoskwinie
  • 1 łyżeczka nasion chia
Przygotowanie:
  1. Płatki owsiane wsypać do garnka i zalać wodą. Gotować chwilę, aż płatki staną się miękkie.
  2. Gdy płatki będą gotowe zdjąć je z ognia i dosypać do nich nasiona chia. Wszystko wymieszać.
  3. Następnie przełożyć płatki do miseczek/ słoiczków.
  4. Brzoskwinie obrać i pokroić na kawałki.
  5. Połowę pokrojonych brzoskwiń wymieszać z jogurtem naturalnym. Jeśli masa jest za mało słodka można oczywiście dodać trochę zdrowego słodziwa, np. miodu. Następnie przełożyć brzoskwinie z jogurtem do miseczek, masę wylać na owsiankę, tak aby stworzyła kolejną warstwę.
  6. Na koniec pozostałe pokrojone brzoskwinie ułożyć na jogurcie i gotowe.

Smacznego !

Jeśli spodobał Ci się pomysł na zdrową owsiankę, z pewnością zaciekawi Cię przepis na:

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *